Kata Kata LDR Jawa

Kata Kata LDR Jawa

Kata Kata LDR Jawa | Aku ra bakal mandek, ra bakal nyerah ngutarakne perasaanku karo kowe. Aku bakal embuktikne ketulusanku karo kowe. Artinya, Aku tidak akan pernah berhenti, tidak akan pernah menyerah mengutarakan perasaanku sama kamu. Aku akan membuktikan ketulusanku kepadamu.



Aku ra bakal mekso awakmu gawe seneng aku, tapi aku bakal ngusahakne neng koe aku iki ora dolanan karo kowe. Artinya, Aku tidak akan pernah memaksa kamu untuk suka sama aku. Tapi aku bakal berusaha untuk membuktikan bahwa aku tidak pernah main-main dengan kamu.

Aku ra iso adoh karo kowe, amergo aku iki abot ninggalne awakmu. Iki lo sek jenenge sayang tenanan. Artinya, Aku tidak bisa jauh dari kamu, karena aku berat meninggalkanmu. Ini loh yang dinamakan sayang yang tulus.

Ati iki nelongso ditinggal marang sliramu, Artinya Hati ini terluka saat kamu tinggalkan.

Iseh kelingan rasane kepiya meluk awakmu, roso kui ra bakal iso lalu nganti mboh kapan. Artinya, Masih teringat saat aku memeluk kamu, perasaan ini tidak akan pernah hilang sampai kapanpun.

Jeroning ati kangenku setengah mati. Artinya Didalam hatiku sangat merindukan kamu sampai setengah mati.

Koe ra mudeng sayangku neng kowe gedene sepiro, kuwi luweh seko sayangmu neng de'e. Artinya, Kamu tidak tahu rasa sayang aku ke kamu itu sebesar apa? Itu lebih besar dari sayangmu kepada dia.

Mung sliramu tansah tak enteni nganti saiki. Artinya, Cuma kamu yang aku tunggu sampai sekarang.

Nak kelingan sliramu, gawe aku ra tau iso turu. Artinya, Kalau ingat tentang kamu, aku tidak bisa tidur.

Ojo ngasi koe ngapusi aku, opo meneh uger dolanan karo hubungan awake dewe. Artinya, Jangan pernah kamu membohongi aku, apa lagi cuma main-main dengan hubungan yang kita jalani saat ini.

Omah-omah itu urusan abot, ora ger masalah nang KUA utowo nyewo tukang rias. Omah-omah itu gawe sak lawase. Artinya, Berumah tangga itu urusannya berat, bukan cuma tentang KUA atau sewa tukang rias pengantin.

Ra kepetuk sak wetoro rasane pengen weruh sliramu. Artinya, Tidak bertemu sebentar saja, aku selalu ingin bertemu kamu.

Rino wengi aku tansah kelingan marang sliramu, Artinya, Siang dan malam aku selalu terbayang dirimu.

Tresno iku ora patokan karo ganteng, ayune rupamu, akehe bondomu, lan opo penggaweanmu. Artinya, Cinta itu tidak berpatokan pada ganteng, cantiknya parasmu, banyaknya hartamu, dan pekerjaanmu.

Trisno iki dudu mung nggo dolanan, kabeh mau amergo kahanan. Artinya, Cinta ini bukan permainan, tapi karena keadaan.

We kadong jero roso kangen iki marang manis esemu abang lambemu koyo manggis. Artinya, sudah terlalu dalam rasa rindu ini sama manisnya bibirmu yang manis seperti manggis.

Wedok ayu kui dudu di delok soko putihe kulite, ayune raine, lan dudu seko kuru lan lemu awake. Artinya, Perempuan cantik itu tidak dilihat dari putihnya kulit, cantiknya paras, dan tidak dilihat dari kurus atau gemuknya badan.

Berikut ini adalah beberapa kata kata yang bisa anda jadikan sebagai referensi untuk diberikan kepada kekasih anda yang memiliki darah Jawa. Kata kata romantis bahasa jawa ini telah dihimpun dari berbagai macam sumber, sehingga anda tidak perlu lagi mengkhawatirkan apakah kata kata ini benar atau salah. Khususnya bagi anda yang bukan orang asli Jawa, atau anda yang asli Jawa namun sudah mulai tak paham dengan bahasanya sendiri. Kata kata yang dibagikan di bawah ini dijamin telah disusun sesuai dengan kaidah bahasa Jawa yang baik dan benar.

Dengan banyak membagikan kata kata berbahasa Jawa, sebenarnya anda juga telah turut serta memeperkenalkan bahasa Jawa tersebut ke banyak orang, sehingga dapat menjaga bahasa Jawa supaya tetap eksis. Oleh sebab itu, jangan pernah lagi ragu atau malu untuk membagikan kata kata romantis bahasa jawa kepada seseorang yang anda sayangi.

Gantenge se cukupe bae lah, Kelewihen mbok malik dadi srigala”

“ Seng penting iku iseh bisa nyengir, Mergo bahagia iku sederhana ”

“ Sing ngaji yo ora di jamin mlebu suargo, La sing ora ngaji “ Ojo ngimpi le “

“ Wong urip ora kena putus asa, Arep kaya ngapa rekasa tesi ana sig kuasa ‘

“ Kerja nyambur gawe ora ana sing kepenak “

“ Tak simpen potomu neng, Ben pas ora ndue duit nyong iseh tetep bisa senyum sebab iseh ndue koe “

“ Nyawan potomu sueger banget, Muga muga dadi bojoku “

“ Sedurunge upload gambare, “Bar ngising” Kudune ya di upload gambare “

“ Lek pacarmu ra tau nggae DP potomu iku penuh tanda tanya??, Lek ora wedi perkoro koe “ELEK” Yo perkoro wedi konangan “ LIANE”

“ Wong sirik tanda ra payu “

“ Cangkemu kaya silit pitek "

“ Sing jenenge pacaran ribut iku wajar, Sing jomblo yo sering ribut “ DEWEK”

“ Ngakune wong sugih gayane selangit, krungu BBM arep mundak bae kapicirit “

“ Tresno iku koyo entut di tuku ora iso, Di goleki ora ketemu, Isone gor ngenteni wong sing ngkei khanti ikhlas “

“ Bar mangan ngerokok iku masadepan ketok “

“ LDR kuwe ya kaya pacaran karo medi, langka wujude “

“ Mikir koe nganti bolong cawetku ”

“ Urip koyo wet gedang ndue jantung ra ndue ati “

“ Kiwo kopling, tengen gas, Yen ra penting ra sah di gagas “

“ Sing sering nikung pacare wong kudune di hukum berat. Kena pasal penghilangan jodoh secara paksa “

“ Aku seneng nyaang wong ayu, Neng aku luweh seneng nyawang wong ayu seng ngerti saru “

“ Jenenge wae wong kasamaran, Nyawang gendeng umahe wae wes seneng ojo mneh nyawang cawete “

“ Kamu kenapa? | Ndase saya mumet | Sudah nguntal obat belum? | Nggak kolu kalo nginum obat.. | Kalo gitu jeblesna saja ndasnya “

“ Yen tak tinggal golek duit sampean ojo selingkuh lho yank..”

“ Meskipun jenenge sari awan, Tapi nek lagi kenek, Ora awan, ora mbengi , ora isuk, tetet bae lara lah “

“ Malem minggu kuwe ora penting duwe pacar apa ora. Sing penting kuwe bahagia ”

“ PACEKLIK” adalah bhasa jawa ynag mempunyai arti, suatu keadan di mana seseorang blass ra ndue duit, dan kesana kemari nggoleti utangan, Stresh akibat kakeen pikiran di tambah gakian eseh sui “

“Kumbahan teles di peme ben garing, tresnane ora di bales ya golet liane maning. Sugeng enjing”

“ Wong lanang tmbah suguh tambah nakal, Wong wadon tambah nakal tambah sugih “

“ Senyumu koyo ciu, Setitik neng marai ngelu “

“ Aku tanpamu bagaikan susu ra kotangan, Gondal gandul tapi banyak yang suka "

“ Koe iki uwong opo kalkulaltor, Kok ora tau gekem salah “

“ Nek metengi kui kudu tanggung jawab, kudu cepet di urubna maning “

“ Untung kangen karo sliramu iku gratis coba nek bayar, Paling kau wes dadi gelandangan “

“ Aku wes ora nakal tapi nek di jak iseh gelem “

“ Nek pacarmu di BBM ora mbalesi ora usah mikir sing aneh aneh, Paling ngono pacarmu wes bongko “

“ Nek cinta iku mesti pada oada usaha, Nek mung koe tok sing usaha berarti ora cinta “

“ Neng ngendi ngendi foto narsis. Ujarku lah raine tah ajeg bae “

“ Plun, koe weruh tongsisku? | Apa sih? | Tongsis tongkat nggo foto narsis | Oalah, tek kira pring nggo met pelem. Tek buang kalen mau “

“ Sing sering nikung pacare wong kudune di hukum berat. Kena pasal penghilangan jodoh secara paksa “

“ Larane kuwe neng kene... *nunjuk dompet “

“ Jomblo kuwe merdeka, bebas. Lepas sekang jajahan pacar “

“ Kuwe pacar apa sendal jepit? Deneng gampang di colong wong?! “

“ Malem minggu kuwe ora penting duwe pacar apa ora. Sing penting kuwe bahagia “

“ Jomblo kuwe mung urung ana sing cocok bae. (waca : urung ana sing gelem dadi pacare “

“ Mas koe berubah | Berubah kepriwe dek?? | Berubah dadi power rangers pink “

“ Pacaran / ndue bojo umure bedone 10 tahun, kui berarti sing siji SMU Sing siji TK “

“ Lumayan duwe mantan akeh, kena nggo crita anak putu “

“ Wong di apiki mesti mbles ngapiki, nek di apiki malah nglarani mungkin usu wong ‘

“ Ora papa dadi mantan, sing penting wis tau nyicipi. #apane “

“ Comro bae ana isine masak kue kosong “

“ Akeh pegawean mumet. Ora duwe pegawean lewih mumet “

‘’ Mberesi kamar sing brantakan kui sing gampang, Mberesi ati sing brantakn kui sing angel “

“ Awake bareng, atine ora. Atine cemantel neng awake wong lia “

“ Sumpah inyong tresno karo koe “

“ Sugeng Taun Anyar. Dongane esih pada karo taun wingi ”

“ Genahe ngomong ngomong..” Ora ora..” Aja ngomong sing ora ora “

“ Mlebu wc siki, metu mengko jam rolas liwat. Ngising setaun “

“ Mendung setitik langsung galau, GERIMIS setitik langsung galau, Koyo bakul es bae “

“ Sebenere sih cukup, mung kurang bersyukur bae “

“ Meng pasar malem tuku balon, hawane adem enake kelon. #eh #uteke “

“ Yakin wong kuwe mesti dadi jodohmu? Sing wis nyebar undangan bae ana sing ora sida “

“ Aja cokan majang foto artis idolamu. Pacarmu ora se-ganteng/ayu kuwe, adoh. Melas “

“ Di elingna mangan neng pacare apa gawe wareg? Pangan kuwe hape “

“ Sabar ku lagi wae bar tak paket ke,” FULL SERVICE” dadone masalah opo wae aman “
READ MORE

SHARE THIS

Tidak ada komentar:

Posting Komentar

X CLOSE
Advertisements
X CLOSE
Advertisements